Współpraca
Zapraszamy do współpracy właścicieli mieszkań położonych w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Trójmieście. Jeżeli chcecie Państwo wydzierżawić swój lokal i przeznaczyć go pod bezpieczny i zupełnie bezobsługowy wynajem krótko- lub długoterminowy, prosimy o zapoznanie się z warunkami współpracy z IRS Royal Apartments. Jesteśmy firmą wyspecjalizowaną w administrowaniu nieruchomościami, zarówno indywidualnymi, jak i dużymi obiektami. Potrafimy zapewnić posiadaczom kompleksową obsługę ich własności, obejmującą m.in.: przygotowanie do wynajmu, aranżację i pomoc w wyborze wyposażenia pomieszczeń, zapewnienie obsługi sprzątającej pomieszczenia, promocję danego apartamentu, obsługę techniczną czy dbałość o utrzymanie obłożenia w każdym lokalu. Jesteśmy w stanie doradzić właścicielom na każdym etapie wdrażania się do współpracy z nami, przyszłym partnerom możemy nawet podpowiedzieć w którym rejonie i jaki apartament w Trójmieście kupić. A jeżeli dysponujecie już Państwo mieszkaniem blisko morza w Gdańsku, Sopocie czy Gdyni i chcecie zmienić je w luksusowyapartament pod wynajem – również zostańcie partnerem IRS Royal Apartments.
OFERTA DLA WŁAŚCICIELI APARTAMENTÓW I VILLI
Jak wygląda współpraca z nami? Pracujemy tak, by poprzez nasze doświadczenie i pakiet profesjonalnych usług zmaksymalizować zyski Właścicieli. Dzięki kompleksowej obsłudze Państwa nieruchomości konieczność zaangażowania Was w jakiekolwiek procedury operacyjne czy administracyjne jest zbędna. Zwrot z poniesionej w ten sposób inwestycjiprzy dobrym jej przygotowaniu może, wynosić nawet do 10-12 %, przy jednoczesnym wzroście wartości samej nieruchomości.
Korzyści ze współpracy z IRS ROYAL APARTMENTS:
-
IRS ROYAL APARTMENTS to profesjonalny operator posiadający portal przeznaczony do kompleksowego zarządzania krótko- i długoterminowym wynajmem nieruchomości w Trójmieście.
-
Ponadprzeciętny zwrot w skali roku i wzrost wartości nieruchomości dzięki innowacyjnym technikom sprzedaży w kraju i za granicą oraz szerokiemu wachlarzowi usług towarzyszących wynajmowi.
-
Rozsądna w stosunku do jakości świadczonych usług prowizja.
-
Dostosowanie opłat do standaryzacji IRS ROYAL APARTMENTS; cennik ustalany jest w porozumieniu z operatorem.
-
Pomoc w aranżacji i przygotowaniu apartamentu do wynajmu.
-
Oferty Last Minute są indywidualnie uzgadniane z właścicielem.
-
Doradztwo inwestycyjne przy zakupie apartamentu połączone z przygotowaniem go do wynajmu oraz usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
-
Atrakcyjne usługi dodatkowe dla klientów, a także właścicieli apartamentów.
-
Całoroczna opiekę nad nieruchomością, również poza okresem najmu. Nasz wykwalifikowany i doświadczony personel obejmuje lokal stałą opieką podczas nieobecności właścicieli.
Co gwarantujemy?
-
Przejrzyste wymogi standaryzacyjne dla każdego typu lokalu.
-
Własne konto z możliwością podglądu raportu obłożenia i wyników finansowych apartamentu.
-
Dostęp do statystyk dotyczących wykorzystania apartamentu.
-
Stały kontakt z osobą odpowiedzialną za Państwa nieruchomość.
-
Comiesięczne przychody wpłacane na konto bankowe – kwota przychodu wyliczona jest już po potrąceniu wynagrodzenia operatora.
-
Możliwość rezerwacji apartamentu na własne potrzeby w połączeniu z możliwością skorzystania z usług dodatkowych z rabatem tzw. Stały Klient (min. 7% upustu).
-
Obsługę administracyjno-biurową i techniczną.
-
Pełny serwis gości, obejmujący m.in. sprzątanie mieszkań i wymianę pościeli.
-
Zaangażowanie w maksymalne obłożenie apartamentów.
-
Wysoki poziom marketingu internetowego.
-
Profesjonalną prezentację apartamentów na witrynie internetowej poprzez:
-
Wystawienie zdjęć wnętrz i obiektu z zewnątrz, fotografii otoczenia oraz przedmiotów designerskich,
-
Obszerny opis danego apartamentu,
-
Wyróżnienie jego atutów, podkreślenie walorów podnoszących komfort pobytu,
-
Dołączenie mapki z zaznaczoną lokalizacją apartamentu,
-
Standaryzację gwiazdkami wg zasad IRS ROYAL APARTMENTS.
-
-
Utrzymanie czystości w apartamentach:
Jako doświadczony administrator nieruchomości na wynajem zatrudniamy wyłącznie wykwalifikowany personel, zapewniający utrzymanie czystości w Państwa apartamentach. Stosujemy także ekologiczne środki czystości, które dodatkowo zabezpieczają czyszczone powierzchnie przed zarysowaniami oraz zbyt szybkim zużywaniem się. Podczas wyposażania apartamentu należy jednak pamiętać, że odwiedzający go goście korzystają z przestrzeni mieszkania zupełnie inaczej niż jego właściciele. Dlatego wszystkie meble oraz powierzchnie płaskie powinny być wykonane z materiałów odpornych na zużywanie, tapicerki z łatwych do czyszczenia i odplamienia tkanin, fronty mebli również powinny być wykonane z łatwych w utrzymaniu materiałów. Dla każdego apartamentu tworzony jest indywidualny schemat z ujęciem newralgicznych w utrzymaniu czystości miejsc, a dodatkowo, raz w miesiącu przeprowadzane jest gruntowne czyszczenie miejsc trudno dostępnych.
Zachęcamy także właścicieli do montażu urządzeń ograniczających zużycie wody i energii elektrycznej. Są to m.in. oszczędne słuchawki prysznicowe, krany i spłuczki, ponadto energooszczędne żarówki, urządzenia kuchenne i pralki o minimalnej klasie energetycznej A. Dodatkowo, w mieszkaniach w widocznym miejscu umieszczamy skierowaną do gości informację z prośbą o zachowanie dbałości o środowisko naturalne.
Jak rozpocząć z nami współpracę?
-
Informację o zgłoszeniu swojej nieruchomości można wysłać mailem na adres irs@irsapartments.pl, zawierając w niej dane o typie budynku (nowe lub stare budownictwo), jego lokalizacji, standardzie, metrażu oraz liczbie pomieszczeń. Przyjmujemy również zgłoszenia telefonicznie – czekamy na Państwa wiadomość pod numerem 500 207 349.
-
Po przyjęciu zgłoszenia następują oględziny nieruchomości.
-
Nieruchomość zostaje dostosowana do standardu IRS ROYAL APARTMENTS.
-
Następuje podpisanie umowy i wprowadzenie apartamentu do oferty IRS ROYAL APARTMENTS.
Jakie jest wymagane wyposażenie podstawowe apartamentu wg kategoryzacji IRS ROYAL APARTMENTS?
Apartament w kategorii 5*
-
Hala garażowa,
-
Winda,
-
Klimatyzacja,
-
Dywaniki w pokojach,
-
Telewizory min. 2 szt.,
-
DVD,
-
Radio,
-
Zdjęcia na ścianach,
-
Galanteria ozdobna,
-
Meble nowe o jednolitym wzorze nawiązującym do charakteru apartamentu,
-
Taras i meble ogrodowe,
-
Internet,
-
Alarm,
-
Sejf,
-
Suszarka do włosów,
-
Pralka,
-
Zmywarka,
-
Mikrofalówka,
-
Czajnik elektryczny,
-
Telewizja satelitarna lub kablowa,
-
Metraż min. 50 m2.
Apartament w kategorii 4*
-
Dywaniki w pokojach,
-
Telewizory min. 2 szt.,
-
DVD,
-
Radio,
-
Zdjęcia na ścianach,
-
Meble nowe o jednolitym wzorze nawiązującym do charakteru apartamentu,
-
Taras i meble ogrodowe,
-
Internet,
-
Sejf,
-
Suszarka do włosów,
-
Pralka,
-
Zmywarka,
-
Mikrofalówka,
-
Czajnik elektryczny,
-
Telewizja satelitarna lub kablowa,
-
Metraż min. 40 m2.
Apartament w kategorii 3*
-
Telewizor,
-
Radio,
-
Internet,
-
Suszarka do włosów,
-
Pralka,
-
Zmywarka,
-
Czajnik elektryczny,
-
Metraż min. 30 m2.
Apartament w kategorii 2*
-
Telewizor,
-
Radio,
-
Czajnik elektryczny,
-
Metraż min. 20 m2.